Weet jij het
verschil tussen
ziekte en verzuim?
kom dan bij ons werken als Senior Casemanager
@Arbo is op zoek naar een ervaren en proactieve Casemanager. Een casemanager die klaar is voor een zelfstandige functie en een echte partner is voor de ondernemers als het gaat om verzuim en preventie. Jouw klanten lopen warm voor jouw persoonlijke advies en begeleiding. Je krijgt ruimte voor eigen initiatieven en (persoonlijke) groei in een zelfstandige functie. Je werkt met betrokken, enthousiaste en gedreven collega’s binnen een divers en gezellig team.
Wie zoeken wij?
- Ervaren Casemanager
- Proactieve houding
- Toekomst gericht
Wat bieden wij?
- Marktconform salaris
- Enthousiast team van collega's
- Persoonlijke groei
Waarom @arbo
- Innovatief
- Persoonlijk
- Samenwerken
- Aandacht
Senior Casemanager (24-40 uur)
Als Casemanager bij @Arbo bewaak je het verzuimproces en voer je alle stappen uit t.b.v. de Wet Verbetering Poortwachter. Je fungeert als spil tussen leidinggevende en medewerkers van de klant. Je bewaakt het verzuimproces en onderneemt actie indien nodig. Je bent oplossingsgericht en adviseert klanten proactief op het gebied van preventie, verzuim en arbeidsongeschiktheid. Je bent op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op maatschappelijk en interventieniveau. Je weet hier op een sublieme manier invulling aan te geven. Je bent continu in beweging. Je werkt op kantoor, vanuit huis en ontmoet bedrijfsartsen en klanten in de groepspraktijken. De diverse werkzaamheden, zoals verslaglegging in dossiers en het klantcontact houden je scherp.
De organisatie
@Arbo is een jonge, snel groeiende Arbodienst. Het team bestaat uit artsen, taakgedelegeerden, verzuimadviseurs en overige professionals die klaar staan om de medewerker fit te krijgen, zowel lichamelijk als mentaal. Ook adviseren wij organisaties om verzuim te voorkomen en werk gezond en veilig te houden. Wij werken in opdracht van organisaties in verschillende sectoren. We hebben de kernwaarden; persoonlijk, samenwerken en aandacht, hoog in het vaandel staan.
Wie zoeken wij?
We zijn op zoek naar iemand die ervaren is en proactief de rol pakt om klanten te ondersteunen. Je bent bewust en toekomstgericht, zowel naar je collega’s als klanten. Intern sta je klaar voor het team en vind je teamontwikkeling belangrijk.
Verder heb je:
- Een afgeronde, relevante HBO opleiding
- Ten minste 3 jaar ervaring als Casemanager, bij voorkeur bij een Arbodienst
- Uitstekende beheersing van de NL-en ENG- taal, zowel in woord als geschrift
Wat bieden wij?
- Een open, informele werksfeer. We doen het voor, door en met elkaar.
- Een marktcomform salaris. Uiteraard krijg je een goede pensioenregeling en reiskostenvergoeding.
- Een contract met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een warme introductie in onze organisatie.
- Hybride werken, waarbij je werkt vanuit de omgeving die past bij jouw werkzaamheden. Indien nodig faciliteren we je in een goede werkplek.
- Ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden, wij investeren in jou, zodat we samen kunnen werken aan een gezond, gemotiveerd en competent werkend Nederland.
- Gezellige feesten en borrels, omdat ontspanning voor ons net zo belangrijk is als werken.
Hebben we je interesse gewekt?
Heb je interesse om ons team te versterken, stuur dan ons je CV en motivatiebrief of wil je meer informatie over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Melissa van Slooten.


088 - 282 72 60
Bellen?

melissa@atarbo.nl
Mailen?